Kreativa former.

En festlig och kreativ design på lite möbler till ditt hem, för dig som vågar att sticka ut med en annorlunda inredning. Varför inte plocka fram martiniglas lampan inför festen, bara som en rolig detalj, och låta gästerna slå sig ner i en klacksko fotölj.





En härlig fotölj som skall efterlikna en hand.

En retro stol i en härlig vårig färg.

Ett martiniglas som lampa, varför inte?

Pussmuns soffa.

Festlig fotölj som liknar en klacksko.

Mer info om produkterna hittar du
här


Kommentarer
Postat av: Stina

Mycket häftig inredning, vart kan man köpa dem?? Brukar själv köpa på hemvaruhuset.se men de säljer inte riktigt den stilen utan mer stilrena saker :D

2011-02-06 @ 11:22:54
URL: http://www.hemvaruhuset.se/
Postat av: Victoria

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 02:58:01
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0