Färg & Tid

Jag har svårt att tänka mig att jag är den enda som är trött på detta vintermörker. Så är du en person som kanske har lite svårt att passa tiden, och vill få in färg & ljus i ditt hem, så är detta lite olika roliga lösningar på både och, frossa i dessa roliga klockor lampor!




Wired King floor lamp från: Hivemodern.com







Horse lamp från: Hivemodern.com





Cronotime desk clock från: Hivemodern.com




Nelson sunburst clock red från:Hivemodern.com




Alarm clock by anything design från:Emmohome.com




Garland light från:Emmohome.com


Kommentarer
Postat av: Carl

Tips:Jag har sett att designersrevolt.com har Nelsons Sunburst klocka för under 1000 SEK. Långt under det normala priset.

2011-03-20 @ 17:10:29
Postat av: carl

Tips:Jag har sett att designersrevolt.com har Nelsons Sunburst klocka för under 1000 SEK. Långt under det normala priset.

2011-03-20 @ 17:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0